HTML

Wryn szerint a világ

Üdv midnenki! Több ok miatt készítem a blogot, a legfőbb az, hogy már gondolkodtam, és van is miről írjak. A másik az, hogy baromira unatkozok. Szóval, az ok az, hogy kifejtem gondolataimat dolgokról. Mailben kérdezzetek nyugodtan, akár ha egy témában a véleményemet kéritek: akoshun1(@)gmail.com (zárójel nélkül). És igen, Wryn = Strife. Csak elfelejtettem átállítani a nicket.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Vallás - 2. rész

2010.07.19. 12:55 Strife

 Igen, itt a 2. része.

Nos. Hol is tartottam? Ja igen, a vallásos csaj. Volt még egy kérdése: "Ha az ateisták nem hisznek nem látható dolgokban, akkor lehetnek szerelmesek? A szerelem nem mutatható ki tudománnyal..." stb. stb. baromság? A szerelem az egy szerves kémiai/biológiai folyamat. Mi is a szerelem? Adrenalin, dopamin, szerotonin, oxitocin, "vasopressin". Ezek mind az agy kémiai reakciói. (És akkor itt szögezem le, hogy nem szeretem a kémiát, a jó az, hogy csak egy évig volt!) Rendben, akkor folytassuk más témával.

Mi bizonyíték van isten létezésére? Úgy értem megfogható, látható, tudományos bizonyíték? Szabad a gazda? Semmi. Nincs bizonyíték. A bibliát olyan emberek írták, akik a mai világban eszméletlen pénzeket keresnének fantasy regények írásával. Jóslatok? Ajánlom figyelembe: Nostradamus. Vallásos témával kapcsolatban jósol, bár bejönnek a jóslatok. Megjósolt három anti-krisztust: Napóleon, Hitler, és egy ismeretlen arab fószer (vagy Saddam, aki miatt nem kell aggódni, vagy pedig Osama bin Laden).

Ennyi "Vallás"-t terveztem mára, a következő bejegyzés nemsokára érkezik.

Szólj hozzá!

Címkék: vallás

A bejegyzés trackback címe:

https://wrynszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr592160870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása