HTML

Wryn szerint a világ

Üdv midnenki! Több ok miatt készítem a blogot, a legfőbb az, hogy már gondolkodtam, és van is miről írjak. A másik az, hogy baromira unatkozok. Szóval, az ok az, hogy kifejtem gondolataimat dolgokról. Mailben kérdezzetek nyugodtan, akár ha egy témában a véleményemet kéritek: akoshun1(@)gmail.com (zárójel nélkül). És igen, Wryn = Strife. Csak elfelejtettem átállítani a nicket.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Egy vallomás

2010.07.19. 13:04 Strife

 Így van, egy vallomás következik.

A következő: Elsős koromban jártam hittan órákra, ami önmagában nem gáz, hogy ha az ember nem erősen vallásos, én nem voltam az. Annak ellenére, hogy volt közöm a keresztény, valamint a biblia által kicsit a zsidó valláshoz is, egyetlen fizikai érintkezésem volt a bibliával, miszerint társaimmal letépkedtünk néhány "újszövetség" (az a kicsi kék bőrfedős könyvecske) borítóját, (azt a kék vackot) majd alkoholos filccel, valamint egy társam késével pentagrammokat (az a csillag, aminek minden vonala látszik) véstünk, rajzoltunk fejjel lefele, az egyikbe egy kecske fejét is belerajzoltam. Nagyon művészi volt, szinte sajnáltam, hogy el kellett égetni. Ennyi a bibliával való érintkezésem története.

FIGYELMEZTETÉS: az esemény alatt nem történt égési sérülés, a bizonyítékokat eltüntettük, a kést zsebbe, a filcet táskába, újszövetség borítót a sínekre, az újszövetség hamvait elrugdostuk a csatornáig.

Szólj hozzá!

Címkék: vallomás

A bejegyzés trackback címe:

https://wrynszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr472160899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása